0413-477703

info@bvfa.nl    Nieuwsbrief

BvFA op de SZW innovatie markt met e-learning + coaching

Ewout Brehm • 11 november 2022

Op 3 oktober organiseerde het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de Inspiratiedag Gezond Werken. Dit was de afronding van de campagnes Hoe TOP Werk jij?, Zet ook de Stap en Werken met [Gevaarlijke] Stoffen.


Het was letterlijk een inspirerende dag met veel diverse workshops, presentaties van Carl Verheijen, Dick Spreewers, een intervieuw met de minster Karien van Gennep en aandacht voor de winnaars van de Goede Praktijken Competitie Hago Next en Verdonk Broccoli.


BvFA op de innovatiemarkt met e-learning en coaching op de werkvloer

Buro voor Fysieke Arbeid was gevraagd om onze nieuwe aanpak van e-learning en praktijkcoaching de delen tijdens de innovatiemarkt. Dit gaf ons de kans om toelichting te geven hoe je medewerkers laagdrempelig kennis kan laten maken met het herkennen van de risico's van fysieke belasting in het werk. Dit kan tijdens inwerk- of onboardingsprogramma's maar ook als onderdeel van een trainingsprogramma voor de vaste medewerkers. Juist door de e-learning te combineren met coaching op de werkvloer, kan je veel winst behalen bij het verminderen van fysieke belasting.


Ondertussen hebben we voor verschillende bedrijven in verschillende sectoren e-learning modules mogen maken: o.a. voor schoonmaak, logistiek, uitvaart, groothandel, beeldschermwerkers en onderhoudsmonteurs. Voor de schoonmaak kan je via deze link een demo e-learning doorlopen.


Deze video hebben we laten zien op de innovatie markt:

door Ewout Brehm 18 september 2024
InstockMarket ging met subsidie van Handel Groeit aan de slag met Duurzame inzetbaarheid en fysieke belasting. De reacties van de medewerkers waren positief.
door Ewout Brehm 17 september 2024
Een mooie trainingslocatie voor onze trainer Tamara Rietvink. Lees de enthousiaste reacties van onze klant.
door Ewout Brehm 8 juli 2024
Mooie kans om deze zomerperiode een e-learning module fysieke belasting of beeldschermwerk in te zetten voor je medewerkers.
Meer posts
Share by: